Rezultatų: 1

Prekių kategorijoje kasos domofonai rasite: El Home prekės ženklo kasos domofonus.

Kasos domofonai pasižymi saugiu bendravimu: bankų, ligoninių, sveikatos centrų, geležinkelio stočių, bilietų kasose, pinigų keityklose ir kitose vietose, kur bendraujama su klientais. Pokalbiui vesti nereikia tiesioginio pokalbio dalyvių kontakto. Kasos domofono diktofonas užtikrina aukštos kokybės balso ryšį ir yra lengvai valdomas, o papildomi potenciometrai leidžia reguliuoti garsą.

Domofonų sistemos užtikrina aiškų bendravimą, kai įprastą kalbą trikdo stiklas, apsauginis ekranas, medicininė kaukė ar kitos panašios kliūtys.

Kasos domofonas – tai domofono tipas, naudojamas žmonėms bendrauti per langą ar kitą kliūtį. Paprastai jį sudaro du įrenginiai: vidinis ir išorinis. Vidinis įrenginys įrengiamas pastato viduje, o išorinis įrenginys – pastato išorėje, prie lango ar kliūties. Abu įrenginiai sujungiami laidais arba belaidžiu ryšiu.

Norėdamas naudotis kasos domofonu, asmuo tiesiog paspaudžia vidinio įrenginio mygtuką, kad galėtų kalbėti su asmeniu, esančiu kitoje lango ar užtvaros pusėje. Kitoje lango ar užtvaros pusėje esantis asmuo gali paspausti lauko įrenginio mygtuką ir atsakyti.

Kasos domofonai yra universalus ir veiksmingas būdas pagerinti bendravimą ir saugumą įvairiose vietose.

Naudojimo vietos

  • Bankai
  • Parduotuvės
  • Vairavimo centrai
  • Ligoninės
  • Viešbučiai
  • Biurai
  • Policijos skyriai
  • Restoranai
  • Mokyklos
  • Apsaugos patalpos
  • Bilietų pardavimo kasos

Privalumai

  • Aiškesnis bendravimas: Gali padėti pagerinti bendravimą tarp žmonių, esančių priešingose lango ar užtvaros pusėse. Tai gali būti ypač naudinga triukšmingoje aplinkoje arba situacijose, kai sunku matyti vienas kitą.
  • Didesnis saugumas: Gali padėti padidinti saugumą, nes žmonės gali bendrauti neatidarydami lango ar durų. Tai gali būti ypač naudinga įmonėms, kuriose dirbama su grynaisiais pinigais ar kitomis vertybėmis.
  • Geresnis klientų aptarnavimas: Gali padėti pagerinti klientų aptarnavimą, nes įmonės gali greičiau ir efektyviau bendrauti su klientais. Pavyzdžiui, restoranas gali naudoti domofoną, kad priimtų užsakymus iš klientų, laukiančių eilėje lauke.
Pirkinių krepšelis
Scroll to Top